piątek, 9 sierpnia 2013

The best summer color!

Mam absolutnego bzika na punkcie paznokci... Uwielbiam o nie dbać i je malować. Nigdy nie miałam z nimi problemu, zawsze rosną długie i mocne :) Jakiś czas temu w moje ręce wpadł lakier z firmy Miyo. Okazał się być małym cudeńkiem, nie dość że tani (ok 5zł), trwały, w pięknych kolorach... Rozprowadza się bardzo łatwo i zwykle wystarcza jedna warstwa (w zależności od koloru), chociaż ja zawsze nakładam dwie. Mam tylko 3 kolory ale zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w ich większą ilość.



Kolor to Tropicana (nr 16), jest cudowny, pomarańczowo-koralowy, idealny na lato. Do końca wakacji mogę się cieszyć długimi i kolorowymi paznokciami bo jak tylko nadejdzie rok akademicki będę musiała się z nimi rozstać :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz