czwartek, 8 sierpnia 2013

Zrób sobie krem i moje nowe zdobycze :)

Dzisiaj przyszła do mnie paczka z moim zamówieniem ze strony Zrób Sobie Krem. Przyszła w bardzo krótkim czasie - aż byłam zdziwiona :) Kosmetyki były oczywiście dobrze zapakowane tak żeby nie zostały uszkodzone.



Pod tymi malutkimi gąbeczkami kryły się oto te naturalne cuda:


Francuska glinka czerwona 12,60zł/125g


Organiczny olej makadamia 7,30zł/30ml

2x Serum 10% SAP (Witamina C) 15,97/25g (1szt)

Szklana butelka z pipetką 6,70zł/30ml
Mam olejek z Dr Hauschka, który muszę przelać 
do tej buteleczki bo z oryginalnej wszystko się wylewa


A tutaj gratis od strony Zrób Sobie Krem - Korund Mikrodermabrazja
Bardzo się cieszę bo chciałam tego spróbować :)




I to wszystko ;) Za całość zapłaciłam 70,54zł - najtańsza przesyła niestety kosztuje 12zł ale mogę im to wybaczyć bo paczka przyszła bardzo szybko ;) Jeżeli jeszcze nigdy nie korzystaliście z tej strony to gorąco polecam, kosmetyki są naturalne, tanie i ponoć działają cuda :D Jak tylko wyrobię sobie jakieś zdanie na ich temat na pewno je tu zamieszczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz