wtorek, 6 sierpnia 2013

What's in my bag?


Na pewno znacie ten tag, mnóstwo dziewczyn na YouTube oraz blogach pokazuje co za skarby mieszczą ich torebki. Moja zwykle jest przepełniona... Ze względu na studia rzadko noszę małe torebki, muszą być pojemne i zmieścić m.in. fartuch, książki itp. Jednak mam swój "podstawowy zestaw rzeczy", które są dla mnie niezbędne i zawsze je ze sobą zabieram ;)





Oto co zwykle mam ze sobą w torebce. Brakuje kilku rzeczy, które zostały w innej torebce, której niestety ze sobą nie wzięłam.




Mój ukochany portfel Dr Koffer - trochę 
mnie kosztował ale nie żałuję :)
 

Samsung Galaxy S Advance
 
Telefon z pokrowcu


 
 
 
Okulary - Vision Express
Etui - I am


Klucze 
Pióro Parker z nabojami

Wilgotne i zwykłe chusteczki
Zestaw zawierający żel antybakteryjny,
 chusteczkę antybakteryjną, zawieszkę na bagaż
oraz nakładki na deskę sedesową.

Niestety brakuje mojego ulubionego lusterka i apteczki (zwykle mam w niej plastry, leki przeciwbólowe i antyalergiczne). To już wszystko, a Wy co trzymacie w swoich torebkach?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz